[ad_1]

یکی از اولین چیزهایی که آغاز گران گفت: برای انجام این است که برای ایجاد یک طرح تجاری است که طلسم کردن یک استراتژی تجاری و یک لیست از قوانین به دنبال در اجرای این استراتژی است. تنها مشکل است که با مشاوره این است که معامله گران شروع واقعا نمی هر گونه تجربه تجارت و در نتیجه از دست داده و هنگامی که در تلاش به سادگی یک طرح تجاری برای تجارت خود را.

مشکل دیگر با تجارت قصد دارد این است که مبتدیان دستور به درمان برنامه های خود را به عنوان انجیل و گفت: نه به انحراف از آنها. این مانع از معامله گران از تطبیق با استراتژی های خود را و قوانین خود را برای بهبود عملکرد یک مرحله ضروری در هر معامله گر منحنی یادگیری.

به جای سفت و سخت سند ایجاد می شود در اوایل در حرفه تجارت خود را و هرگز به تغییر, شما باید به جای مشاهده طرح تجاری خود را به عنوان یک زندگی و تنفس, مجموعه ای از دستورالعمل ها قادر به تغییر به عنوان شما به دست آوردن تجربه تجارت. این مقاله به شما آموزش چگونه برای ایجاد یک طرح تجاری است که راهنمای خود را از تلاش های تجاری بدون توقف پیشرفت خود را.

7-نقطه طرح تجاری, قالب

در ایجاد طرح تجاری خود را در اینجا موارد شما باید شامل:

1. بازار – بازار چه خواهد شد شما در تمرکز ؟ عنوان خاص که ممکن است – اگر شما در حال معامله سهام چه نوع از سهام را به شما تمرکز ،

2. بازه زمانی – چه مدت طول خواهد شما مواضع خود را نگه دارید ؟ آیا شما یک معامله گر در روز با تمرکز بر معاملات ماندگار چند دقیقه و یا یک معامله گر نوسان برگزاری معاملات برای چند روز است ؟

3. زمان دوره – چه زمان از روز شما تجارت ؟ شما ممکن است خارج از مسئولیت هایی است که به شما جلوگیری از معاملات کل روز معاملاتی. انتخاب کنید که زمان از روز بهترین کت و شلوار خود را ،

4. سبک تجارت – چگونه شما را توصیف تجاری خود را ، شاید شما یک شتاب گر با تمرکز بر روند بازار سهام ؟ یا شاید شما تخصص در یک بخش خاص است ؟ دوباره این خواهد شد و می تواند تغییر به عنوان شما به دست آوردن تجربه و یادگیری از نتایج خود را.

5. قواعد مدیریت ریسک – این کاملا ضروری است و اغلب نادیده گرفته شده و بخشی از طرح تجاری خود را. چگونه شما خود را مدیریت ریسک در هر معامله اساس و به طور کلی? شما باید یک “توقف معاملات” نقطه است که دلار ثابت مقدار که شما را مجبور به توقف معاملات اگر شما توسط آن بسیار است.

6. مربی – که آیا شما به دنبال و یاد بگیرند که از به عنوان یک معلم ؟ تلاش برای یادگیری تجارت تمام توسط خودتان است که نه تنها lonely اما احمقانه به عنوان آن را نادیده سخت به دست آورده حکمت از دیگر معامله گران است. شما هم می توانید تکرار اشتباهات حرفه ای دیگر و امیدوارم که در نهایت به یادگیری درس ها و تکنیک های که آنها آموخته ام و یا شما به سادگی می توانید یادگیری از معامله گران موفق و دور زدن آن اولیه ناکامی.

7. فرایند یادگیری – چگونه شما را در ساختار فرایند یادگیری خود را به عنوان یک معامله گر ؟ چه مراحل شما را به اطمینان حاصل شود که شما همیشه گرفتن بهتر است ؟ چگونه شما را در ساختار تجاری خود مجله است ؟

طرح تجاری نمونه

به شما نشان می دهد این طرح تجاری در قالب اکشن, من قصد دارم به آن را پر کنید با توجه به خود من سبک تجارت:

1. من تجارت بازارهای سهام ایالات متحده با تمرکز بر فرار سهام با حجم کافی. این سهام به طور معمول تمرکز از اخبار و در نتیجه “در بازی.”

2. من یک معامله گر روز و نگه دارید من موقعیت هر نقطه از چند ثانیه تا چند ساعت. من در درجه اول یک scalper هستم و به دنبال استفاده از کوتاه مدت و عدم تعادل بین عرضه و تقاضا است. من به ماندن در یک تجارت به عنوان طولانی به عنوان من می تواند شناسایی یک عرضه/تقاضا تعادل.

3. من تجارت در طول روز معاملاتی اگر چه من تمرکز بیشتر فعالیت های من در باز کردن و بستن معاملات روز است.

4. در حالی که من چند سبک من توصیف خودم در درجه اول به عنوان یک شتاب گر است که متکی بر خواندن نوار به شناسایی مطلوب ریسک/پاداش شرایط برای ورود در جهت روند.

5. من متعصب در مورد مدیریت ریسک در هر معامله اساس و به طور کلی. هر تجارت من وارد شده از پیش تعریف شده و توقف از دست دادن و من آن را روزانه از دست دادن توقف به توقف معاملات زمانی که من با داشتن یک روز.

6. من تا به حال انواع مختلفی از مربیان سراسر زندگی حرفه ای من و شرکت من, صحبت با یک گروه را انتخاب کنید از معامله گران در شرکت های مشابه با سبک های تجاری.

7. من نقد و بررسی هر واحد تجاری من همیشه به دنبال راه های که در آن من می تواند بهبود بخشد. این ممکن است به عنوان ساده به عنوان برش پایین خطر ابتلا به هنگام معاملات برخی سهام یا تغییر من اجرای الگوهای.

طرح تجاری شما می تواند به عنوان ساده به عنوان که فقط یک سری از اظهارات پاسخ این 7 سوال. شما نیز نباید صرف زمان بیش از حد ایجاد طرح تجاری خود را به عنوان آن را غالبا تغییر در طول زندگی حرفه ای خود را.

خلاصه

طرح تجاری خود را متبلور دقیقا چه شما در حال تلاش برای به انجام رساندن اما مشاهده نمی آن را به عنوان مجموعه ای در سنگ. بلکه طرح خود را رشد خواهد کرد و تغییر به عنوان شما به دست آوردن تجربه و توسعه تجاری خود را سبک.

طرح تجاری خود را نیز نمی نیاز به یک پیچیده سند پوشا صفحات متعدد. شما به سادگی نیاز به تعریف بازار چه شما در حال رفتن به تجارت چگونه شما در حال رفتن به تجارت آنها (چه مدت شما می خواهید نگه دارید و موقعیت چه زمان از روز شما در حال رفتن به تجارت و معاملات خود را سبک) چگونه شما در حال رفتن به مدیریت ریسک خود را و چگونه شما در حال رفتن به ادامه در حال توسعه به عنوان یک معامله گر. با روشن و به صراحت بیان آن 7 نکات کلیدی طرح تجاری خود را در خدمت و حمایت از شما در کار تجارت خود را.

[ad_2]

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *