طراحی و ساخت نوار نقاله , طراحی اکسپنشن یا اتصال قابل , طراحی و ساخت فلنج و تراتل ولو . در هنگام خرابی یا ارتقا، هر دو می بایست تعویض می شدند که در دراز مدت هزینه بیشتری در پی داشت. گاز خوردن ماشین آن هم در ماشین های ایرانی موضوع و مشکلی آشنا و کاملا قابل لمس است که هر کسی که یکی از خودروهای ساخت داخل را داشته باشد، بی تردید حداقل یک بار با این مشکل روبه رو شده است. دیزل یکی از گزینـههای مناسب درون بی بنزینی هست مخصوصاً آنکه قیمت … بیشتر مدل ها با ۱/۲ تا ۲/۳ تراتل به راحتی پرواز می کنند.موقع لانچ یا تیک آف با فول تراتل شروع کنید و وقتی که هواپیما به یک ارتفاع مناسب حدود ۳۰ متری رسید تراتل را به حدود نصف کاهش دهید و توجه کنید که ارتفاع هواپیما ثابت است یا نه اگر هواپیما در مسیر خود پرواز کرد بدون افت ارتفاع این سرعت مناسب است حالا شروع کنید برای هدایت هواپیما به چپ و راست و دور زدن اگر هواپیما دچار افت ارتفاع شد کمی تراتل را بالا ببرید. در کلیه روش های معرفی شده در بالا فرض بر این است که مدل سیستم مشخص و معلوم می باشد یعنـی مشخصه های کمپرسور و ولو موجود می باشـند.

برای کمپرسور محوری طراحـی گردیـده اسـت. چنگدو جی-۱۰ یک هواپیمای جنگنده چند منظوره است که توسط شرکت چنگدوی چین برای ارتش چین طراحی و تولید شده است. درد آور ترین مورد ، فرار یک فروند هواپیمای تامکت به خاک عراق بود که خوشبختانه بر اثر وحشت نیروهای عراقی و تصور ساختگی بودن هماهنگی های خائنانه دو نفر خلبان هواپیما توسط چند فروند میگ عراقی تعقیب و در نهایت مورد اصابت قرار می گیرد و هواپیما در نزدیکی باند به زمین خورده و متلاشی می شود ! البته متآسفانه باید بگویم بعضی از خلبانان به دلیل مشکلاتی که برای ان ها به وجود امده بود و احیانآ حرمت شکنی های نابخرادنه توسط بعضی افراد غیر مسئول و حتی مسایل و مشکلات خانوادگی باعث شده بود به عنوان اخرین گزینه ، گول وعده های کاذب تبلیغات دشمن رو خورده و در کمال نامردی با برداشتن هواپیما راهی خاک دشمن شوند ! در پایگاه یکم ترابری که وظیفه خطیر پشتیبانی جبهه های جنگ و حمل مجروحین رو به عهده داشتیم ، در طول پرواز تمام دغدغه و حواس مون به انجام صحیح ماموریت بود .. از مشکلات جنگی مانند مواجه با شکاری های دشمن ، آتشبار های قوی ( خودی و غیر خودی ) و خطرات نقص فنی و غیره صرف نظر می کنم .

وقتی خسته و کوفته از ماموریت برمی گشتیم ، باید تمام حواس مون رو حسابی جمع می کردیم که یه وقت خدای ناکرده دشمن خودی از غفلت ما استفاده نکنه و با بمب گذاری و یا خرابکاری هواپیما ها و یا تجهیزات و ادوات نظامی غافلگیرمون نکنه ! این ECU کاملا و برای همه قطعات و ادوات خودرو دستورگرفته است تا بهترین کار را به انجام برساند و بالاترین راندمان را به راننده خودرو بدهد. و با پرواز مداوم در مرزهای شمالی کشور به استراق سمع می پرداختند ! ما در پروندههای بال ثابت بیشتر از ۴۵ دقیقه و بیشتر از یک ساعت تایم پرواز داریم میگیریم. یعنی قبل از سال 1360 آن ها از این رادیو استفاده می کردند . در تمام دوران جنگ رادیو عراق با تبلیغات شبانه روزی خود سعی در تظعیف مردم و قوای مسلح ما رو داشت . آن هایی که کم ترین آشنایی با الفبای جنگی دارند به خوبی می دونند که جنگ و در گیری در جبهه داخلی به مراتب خطرناک تر از مواجه با قوای متخاصم خارجی است .

اما مواجه با جبهه داخلی مخصوصآ از نوع منحصر به فردش که با نفاق و عوامفریبی به جذب نیرو پرداخته و ناجوانمردانه دست به ترور هموطنانش می زند ، واقعآ کار دشوار و طاقت فرسایی است و جالبه بدونید ما عملآ در دو جبهه درگیر جنگ شده بودیم ! در باره نقش حساس این رادیو باید افزود : منافقین استفاده های کاربردی فراوانی از این رادیو می کردند .. مخصوصآ شاخه نظامی آن که بخش ترور های کور را به عهده داشت ، از این امواج در رساندن پیام رمز در ساعات معین به سرپل های عملیاتی خویش استفاده می کردند! بخش دیگر i8 سقف کانورتیبل آن است که میتواند در سرعتی بالای ۵۰ کیلومتر در ساعت، در عرض ۱۶ ثانیه باز یا بسته شود. با این حال لیفتراک برقی یک قطعه تجهیزات است که به شدت به کار برده میشود، مواقعی که مشکلات زیادی بروز میکند و باعث تاخیر در تقاضای روزانه میشود، کاربرد لیفتراک میتواند به شدت موثر باشد. آن ها به شیوه گویندگان رادیو عراق مرتب در حال تضعیف نیروهای رزمی کشور و خصوصا خانواده هاشون بودند .. ! برای این سیستم یک قانون کنترل تطبیقـی مقاوم گین بالا به نام ردیاب λ طراحی شده است .

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *