[ad_1]

شرکت های کارگزاری به عنوان یک پیوند حیاتی بین خریداران و فروشندگان در حصول اطمینان از تجارت کالا از طریق بورس. این شرکت که در واقع اجرا و فروش و سفارشات خرید از معامله گران در بورس برابر میزان مشخص شده از کمیسیون. علاوه بر این شرکت ها را به موقعیت خود را در بازار. به عنوان پیچیده بازیکنان کالا بازرگانی این شرکت نیز مشورت توسط معامله گران عمده در به احتمال زیاد عرضه و تقاضا و حالات مربوط به کالاها و در نتیجه پویایی بازار.

کشاورزی کالاهای معامله شده در بورس های مهم عبارتند از سويا و پنبه و ذرت و گندم; نفت خام یکی از عمده غیر کشاورزی قابل معامله در بورس اقلام است. کالا شرکت های کارگزاری هستند به همان اندازه فعال در گزینه های به عنوان به خوبی به عنوان بازارهای آتی.

کالا brokerages عمل در امتداد همان خطوط به عنوان همتایان خود در سهام و اوراق قرضه بازارهای ارز. آنهایی که بزرگ معمولا ارائه خدمات ارزش افزوده علاوه بر اجرای سفارشات مشتریان خود را. تحت خدمات ارزش افزوده این شرکت معمولا در ارائه اطلاعات بازار از طریق اخبار منتشر شده در نامه ها و توصیه های شخصی. اینها نام کامل خدمات کالای شرکت کارگزاری در بازار اصطلاحات و آنها را به اتهام نسبتا بالا رای از کمیسیون. در مقابل وجود دارد شرکت هایی که ارائه خدمات چند دیگر از اجرای مشتریان خود فروش و سفارشات خرید. اما از سوی دیگر آنها نیز هزینه نسبتا کم نرخ کمیسیون.

برخی از این پیشنهاد تخفیف به غالب کمیسیون نرخ در بازار. اینها به نام کارگزاران تخفیف. سپس ما کارگزاران در بازار کالا که ارائه حتی بالاتر تخفیف را برای مشتریان خود. دومی شناخته شده به عنوان تخفیف عمیق کارگزاران. در حالی که معامله گران بزرگ به طور کلی برای سرویس کامل کوچکتر معامله گران ترجیح می دهند تخفیف کارگزاران به منظور محدود کردن هزینه ها و افزایش حاشیه سود.

[ad_2]

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *