ظهور فیلم در رسانه های اجتماعی نباید برای هر کسی خیره کننده باشد . همگی ما شاهد بمباران فیلم ها در سرتاسر کشورمان هستیم …

شرح تصویر روی برگه

ظهور فیلم در رسانه های اجتماعی نباید برای هر کسی خیره کننده باشد . کلیه ما شاهد بمباران فیلم ها در رایانه همراه ها و دستگاه های گوشی خویش هستیم , خواه در Facebook , Twitter یا این که YouTube . براین اساس , در حالی که تمامی ما از ارتقا کلیپ باخبر هستیم , در اینجا تعداد رنج موجود هست :

67 درصد از یوزرها نسبت به سال قبلی فیلم های بیشتری را در شبکه های مردمی نظیر رخ بوک و اسنپ چت بازدید کردند
کلیپ 70 درصد کل ازدحام گوشی را تا سال 2021 تشکیل میدهد
اضافه کردن ویدئو به فیدهای اجتماعی شما به‌این معنا است که مخاطبان 10 برابر بیشتر احتمال دارا‌هستند که پست های شمارا سرگرم و به اشتراک بگذارند زیرنویس سریال کره ای
با این وجود , تفاوت متعددی دربین انجام فیلمبرداری و انجام عالی فیلم موجود هست و یکی‌از آن ها فهمیدن این که چه موقع از نوشتن شرح تصاویر درمقابل صدا به کار گیری می نماید .

اشخاصی که ناشنوا یا این که طاقت فرسا شنوایی میباشند , برای شعور محتوای ویدیوی شما به زیرنویس ها ( یا این که زیرنویس ها ) اعتماد می نمایند . البته بخش اعظمی از عارضه ها خوب دیگر برای استعمال از آن‌ها هم موجود است .

برای چه چیزی رد کنید؟
آیا تا به هم اکنون در یکسری فعالیت به روزرسانی سرعت بالا در رابطه حالت Facebook یا این که در قطار یا این که اتوبوس درگیر گزیدگی در عمل بوده اید – زمانی گوشی تلفن شما استارت به بلرزیدن راز و صدای بعضی تبلیغات یا این که ویدیو های FunnyOrDie می نماید , ناامید شده اید؟ تو صرفا فنا . یک کدام از آزار دهنده ترین مواقعی که می‌توانید در فید صورت بوک خویش بیابید , ویدئویی است که با صدای روشن پخش می شود .

در اینجا مسئله صورت بوک بیان شده شده‌است , و واضح ترین آنان‌را می گوید : “ پژوهش ها ما نشان اعطا کرد زمانی تبلیغات ویدیویی گوشی بر طبق طعام با صدای بلند پخش می شود , زمانی مردمان توقع آن را ندارید , 80 درصد برخورد منفی نشان می دهند , نیز به سوی رتبه و نیز به تبلیغ . ” ( مبداء )

رخ بوک فهمید که محتوای ساخت ویدیو در سیستم استدلال های اجتماعی با تبلیغات در تلویزیون یکسان نیست . “ … این تبلیغات تلویزیونی نیست . تبلیغات تلویزیون با خاموش بودن صدا است . ” ( منشا ) یوزرها چیزی نمی‌خواهند که به آن ها فریاد بزند . آنان چیزی را می‌خواهند که عشق و علاقه آن ها را جلب نماید سوای این که به لذت بردن از این سیستم دلیل مزاحم شوند .

سن نوشتن شرح تصاویر زیرنویس انیمه
چه آن را می‌دانید یا این که خیر , احتمالاً زیرنویس ها و زیرنویس ها را در فیلم ها یا این که فیلم ها تماشا نموده اید یا این که به طریق ترجمه مذاکره از یک لهجه به گویش دیگر , یا این که ارائه معمولی به عبارتی گویش مصاحبه و بقیه رویدادهای صوتی . یکی‌از کاربردهای مضاعف شناخته شده برای زیرنویس ها – نوشتن شرح تصاویر بسته – راهی برای اشخاص ناشنوا یا این که مشقت بار شنوایی است که حاذق به دسترسی و فهم و شعور قسمت های صوتی یک فیلم می‌باشند .

در حالی که اصطلاحات “ زیرنویس ” و “ زیرنویس ها ” اکثر اوقات به صورت متقابل استعمال می‌شوند , تفاوت هایی موجود است . از حیث فنی , زیرنویس ها تنها می بایست رای زنی یا این که روایتی را که در یک فیلم حادثه می افتد , منتقل نمایند . زیرنویسهایی که برای ترجمه یک لهجه به لهجه دیگر استعمال می‌شوند احتمالاً مشتمل بر ترجمه های هر نوشته به لهجه فرنگی هم می‌باشند که روی مانیتور داده می شود .

فیلم با زیرنویس
زیرنویس ها اکثر زمان ها رای زنی و / یا این که ماجرا را به علاوه بقیه جلوه های صوتی دیگری که ممکن است وجود داشته باشد , نظیر زمان پخش آوا ( و چه جور آهنگ ) و هرگونه صداهای دور نما نظیر تصادفات با صدای بلند , خودرو ها یا این که پارس کردن سگ ها که ممکن است فهم آن‌ها باشد , منتقل می نمایند . اتفاقاتی که روی برگه می افتد در واقع , برای دیدار با استانداردهای دستیابی , زیرنویس ها بایستی دربرگیرنده آن موادسازنده باشند .

ویدئو با زیرنویس ها و آرم های صوتی
هزاره ها ویدیو را به روشی فراوان مختلف از پدر و مادر یا این که مادربزرگ و مادربزرگشان مصرف می

 

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *