[ad_1]

عکاسی هوایی اشاره به گرفتن عکس با کمک یک برنامه دوربین است. یک تغییر کیفی است که در زمینه عکاسی هوایی در طول دوره بیش از 14 دهه از آن تاریخ با شکوه. در سال 1858 یک عکاس فرانسوی به نام Gaspard-فلیکس Tournachon برای اولین بار موفق به انجام یک جلسه عکاسی هوایی با کمک یک بالون با طناب در ارتفاع 80 متر است. متاسفانه هیچ یک از کسانی که بی بها عکس جان سالم به این روز است. دو سال بعد در سال 1860 ساموئل کینگ آرچر و والاس سیاه دستگیر بوستون از ارتفاع 630 متر است. این عکس هوایی جان سالم به در و در حال حاضر آن را می رود به نام بوستون را به عنوان عقاب و غاز وحشی آن را مشاهده کنید.

در ابتدا عکاسی هوایی انجام شد با کمک از کبوتر و بادبادک راکت و بالن. در سال 1897 آلفرد نوبل شد, اولین انسان در جهان به موفقیت در گرفتن یک عکس هوایی با کمک یک موشک دوربین نصب شده. نه سال بعد در سال 1906 جورج لارنس دستگیر سان فرانسیسکو قبل و بعد از بدنام زلزله. لارنس موفق به انجام این جلسه عکاسی هوایی با کمک 49-پوند دوربین نصب شده به ارتفاع 2000 پا با کمک یک قطار به عنوان بسیاری که نه بادبادک. L. P. Bonvillan در سال 1908 اسیر اولین عکس هوایی از هواپیما. در طول جنگ جهانی اول نقشه های دقیق آماده شد با کمک عکاسی هوایی.

خوشبختانه حرفه ای را در یک مدت زمان طولانی در ساخت کبوتر منسوخ شده در این زمینه, اما استفاده از بادبادک و بالن برای نصب دوربین به ارتفاع مورد نظر ادامه داد و چند حرفه ای هنوز هم استفاده از آن را برای همان هدف. اما هواپیماهای سرنشین دار و بدون سرنشین این روزها محبوب ترین نوع دوربین های هوایی.

هواپیماهای بدون سرنشین هستند و ترجیح داده شده توسط بسیاری از حرفه ای ها بیش از آنها سرنشین دار همتایان با توجه به توانایی سابق را به تصرف خود به همان اندازه خوب عکس بدون که شامل یک مقدار عظیم از پول است.

شرایط نوری در این منطقه است که نیاز به اسیر با کمک هواپیماهای بدون سرنشین باید کامل شود. در این زمینه ‘کامل’ با اشاره به مناسب نور است. بر خلاف باور بیش از حد از آفتاب نیست سالم برای هواپیماهای بدون سرنشین عکاسی. با توجه به بسیاری از حرفه ای ها, بهترین زمان برای انجام هواپیماهای بدون سرنشین عکاسی است که درست قبل از غروب آفتاب است. کیفیت نگران لنز باید عالی پس از آن همواره نقش حیاتی در تصمیم گیری سرنوشت هر شات هوایی. این است که به شدت توصیه می شود برای خودداری از استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای عکاسی در روز هنگامی که آن را باران همراه با بارش برف یا باد می وزد در خارج وجود دارد مهم نیست که چقدر پیشرفته نگران هواپیماهای بدون سرنشین ممکن است پس از نتایج تقریبا همیشه ناامید کننده بود.

هواپیماهای بدون سرنشین محبوب هستند نه تنها محبوب به دلیل هزینه معقول با آنها درگیر بلکه به دلیل تطبیق پذیری خود را. این مدت که هواپیماهای بدون سرنشین می تواند به ماندن در هوا و متفاوت از مدل به مدل و هواپیماهای بدون سرنشین یا همراه با و یا بدون استفاده از ساخته شده در دوربین. پس از آمدن در سراسر یک هواپیمای بدون سرنشین است که متناسب با این لایحه مهم نیست که چقدر خاص نیاز ممکن است همیشه آسان است.

استفاده از gimbals در هواپیماهای بدون سرنشین عکاسی توصیه می شود از آنجایی که آنها قادر به هواپیماهای بدون سرنشین و دوربین نصب شده را به تصرف پایدار فیلم. این روزها هیچ قحط و غلا از هواپیماهای بدون سرنشین است که می تواند ضبط فیلم با کیفیت 4K و این یکی از دلایلی است که چرا نگران عکس دقیق در طبیعت است.

این روزها فیلمسازان در تمام نقاط جهان شروع کرده اند به استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای گرفتن خیره کننده فیلم است که به نظر می رسد بزرگ بر روی صفحه نمایش بزرگ است. بنابراین تکیه بر زمین مبتنی بر دوربین در حال حاضر آغاز شده تا شاهد کاهش فیلمسازی که نمی شدید اما معقول و منطقی نخواهد بود نامناسب کلمه به استفاده از همان. چنین کاهش نیز شاهد بودن در بسیاری از زمینه های دیگر.

یکی از مهم ترین برنامه های کاربردی عکاسی هوایی است که در زمینه مدیریت بحران. هواپیماهای بدون سرنشین به راحتی می توانید ضبط روشن فیلم از هر منطقه است که دشوار است برای دسترسی از طریق پا. همان هواپیماهای بدون سرنشین نیز تسهیل عملیات نجات با گرفتن مناطقی که شدت برخورد با بلایای طبیعی مانند زلزله و سیل. هواپیماهای بدون سرنشین این روزها نیز در حال استفاده می شود برای نظارت بر ساخت و ساز غیر قانونی و ساختار به اطمینان حاصل شود که آنها می تواند تخریب به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

بسیاری از سازندگان در تمام نقاط جهان شروع کرده اند به استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای آمدن در سراسر ترین مساعد سایت برای انجام ساخت و ساز در نظر گرفته شده.

برای انجام عکاسی هوایی در هر بخشی از جهان شما نیاز به پیروی از دستورالعمل گذاشته نگران اقتدار و هند بدون استثنا برای این واقعیت است.

مهم ترین دستورالعمل توسط اداره کل هواپیمایی کشوری برای انجام عکاسی هوایی در هند به شرح زیر است:

1: یک پرواز هواپیماهای بدون سرنشین در هند نیاز به ماندن در ویژوال خط دید.

2: هواپیماهای بدون سرنشین در هند ممنوع از پرواز در کنترل حریم هوایی.

3: آن است که اجباری برای تمام اپراتورها در هند که می خواهند به پرواز هواپیماهای بدون سرنشین در/بالاتر از 200 فوت بالاتر از سطح زمین در کنترل نشده فرودگاهی به هواپیماهای بدون سرنشین اپراتور مجوز صادر شده توسط DGCA.

4: یک پرواز هواپیماهای بدون سرنشین در هند باید یک شماره شناسایی منحصر به فرد صادر شده توسط DGCA.

بازدید از وب سایت رسمی اداره کل هواپیمایی کشوری به خودتان آگاه از همه نگران دستورالعمل در جزئیات.

برای انجام عکاسی هوایی در استرالیا اپراتورها نیاز به یک گواهی به عنوان به خوبی به عنوان یک مجوز صادر شده توسط سازمان هواپیمایی کشوری ایمنی سازمان. در استرالیا, هواپیماهای بدون سرنشین که وزن زیر 2 kilogramme می تواند مورد استفاده قرار گیرد به دلایل تجاری.

در ایالات متحده آمریکا اداره هوانوردی فدرال تنها اجازه می دهد تا اپراتور که مجوز خلبانان برای پرواز هواپیماهای بدون سرنشین. اپراتورها باید همیشه نگه داشتن هواپیماهای بدون سرنشین در ویژوال خط دید و اطمینان حاصل شود که هر کس در امریکا باقی می ماند و آسیبی با چنین عملیات. بازدید از وب سایت رسمی اداره هوانوردی فدرال برای به دست آوردن آگاهی از دستورالعمل های دقیق.

انگلستان است و با توجه به آمده تا با قوانین مناسب برای افرادی که مایل به انجام عکاسی هوایی, اما همانطور که در حال حاضر وجود دارد تنها چند دستورالعمل است که باید با پیروی برای انجام همان. در حال حاضر هر کسی در انگلستان می توانید خرید و پرواز هواپیماهای بدون سرنشین است که وزن آن کمتر از 20 Kilogramme. هواپیماهای بدون سرنشین باید همیشه در ویژوال خط دید است که اشاره به ارتفاع 400 متر است. برای پرواز هواپیماهای بدون سرنشین فراتر از 400 متر علامت اپراتورها نیاز به مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری. هواپیماهای بدون سرنشین باید حفظ فاصله حداقل 150 متر از هر منطقه ای که آب گرفتگی با مردم است. یک هواپیمای بدون سرنشین در انگلستان نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد برای مقاصد تجاری. بازدید از وب سایت رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری به دانستن در مورد تمام دستورالعمل در جزئیات.

در ایرلند اپراتورها نیاز به ثبت نام تمام هواپیماهای بدون سرنشین با وزن بیش از 1 کیلوگرم با ایرلندی هوانوردی. در حالی که پرواز همه هواپیماهای بدون سرنشین در ایرلند همیشه باید حفظ فاصله حداقل 5 کیلومتر از هر فرودگاه. هواپیماهای بدون سرنشین ممنوع است از پرواز در فرودگاه حریم هوایی و یا حریم هوایی تحت کنترل ارتش است. بازدید از وب سایت رسمی ایرلندی هوانوردی به دانستن در مورد تمام دستورالعمل در جزئیات.

در هند, عکاسی هوایی نیست و تاریخ برای سال های بسیاری در گذشته و در نتیجه آن را به عنوان محبوب به عنوان آن است که در برخی دیگر از نقاط جهان اما آگاهی از این تحسین روش گرفتن عکس در حال حاضر گسترش تدریجی سرعت. تعداد قابل توجهی از سرخپوستان که در حال حاضر متوجه شدم که عکاسی هوایی بهتر از زمین های خود را مبتنی بر همتای خود در راه های بسیاری است و به این دلیل که چرا آنها در حال حاضر بیشتر علاقه مند در سابق از دومی.

عکاسی هوایی نقش مهمی در رشد هند در بخش گردشگری توسط وسوسه انگیز میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان به پرداخت مراجعه به تعداد زیادی از بناهای تاریخی و زیارتگاه ها و بسیاری از دیگر مقصدهای توریستی در هندوستان حداقل یک بار. رشد هند در بخش املاک و مستغلات نیز مدیون زیادی به قابل توجه عکس های گرفته شده از طریق هواپیماهای بدون سرنشین-نصب دوربین های پس از آنها ثابت کرده اند که برای موفقیت در تشویق خریداران بالقوه نسبت به قطعه ای از زمین است که قرار بر فروش.

تعداد قابل توجه از خانه کسب و کار در سراسر هند در حال حاضر شروع به استفاده از هوایی فیلم برای تبلیغات محصولات و خدمات خود را و آنها را خوشحال با نتایج.

عکاسی هوایی در هند است و انتظار می رود شاهد افزایش تعداد مصرف کنندگان در آینده به این دلیل که تعدادی از ارائه دهندگان خدمات در زمینه نگرانی در حال افزایش است و در نتیجه هزینه اندازهایی خدمات عکاسی هوایی است که انتظار می رود به پایین آمدن به این نکته که بسیاری از سرخپوستان را تماس با آن مقرون به صرفه است. در حال حاضر با وجود اینکه علاقه بسیاری از سرخپوستان نمی توانیم به انتخاب کردن برای عکاسی هوایی.

[ad_2]

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *