[ad_1]

در واقع حجم یک ابزار اندازه گیری است که نشان دهنده فعالیت به طور کلی در یک ابزار مبتنی بر تعداد خریداران و فروشندگان در بازار است. به عبارت دیگر حجم را نشان می دهد شور و شوق از خریداران و یا فروشندگان در طول یک دوره مشخص و همچنین نقدینگی از ابزار. اگر چه حجم ممکن است متفاوت نمایش داده شده در نمودار آن است که به طور معمول نمایش داده شده به عنوان یک غیر جهت هیستوگرام است که نشان دهنده تعداد کل خریداران و فروشندگان برای یک دوره معین است. غیر جهت بدان معنی است که به عنوان قیمت ساخت اوج بالاتر یا پایین پایین تر حجم میله به طور معمول اوج جدید.

معمولی حجم شاخص نشان دهنده تعداد کل خریداران و یا فروشندگان برای هر یک مشخص شده نوار. یک معامله گر ممکن است در این نوع از دوره نمایندگی به بررسی نقدینگی از ابزار. این به او می گوید و یا اینکه آیا فعالیت کافی برای فعال کردن یکی برای ورود و یا خروج از یک موقعیت به راحتی.

حجم نیز می تواند نمایش داده به عنوان حجم (خریداران) و یا حجم پایین (فروشندگان). این نوع از حجم بار نشان می دهد حجم نمایش داده شده به عنوان دو شاخص حجم بالا (سبز میله های هیستوگرام) و حجم پایین (قرمز میله های هیستوگرام). با نمایش حجم در این شیوه یک معامله گر می تواند نسبت به خرید حجم به حجم فروش برای یک دوره مشخص شده است.

با مقایسه این دو دوره نمایش یک معامله گر می تواند ارزیابی اینکه آیا شور و شوق بیشتری نشان داده شده توسط خریداران یا فروشندگان در طول یک دوره مشخص. در یک روند صعودی خریداران باید شور و شوق بیشتری از فروشندگان. هنگامی که به بازار می رسد بالا, خریداران خواهد شد از دست دادن شور و شوق و فروشندگان را بیش از. در یک روند نزولی فروشندگان باید شور و شوق بیشتری از خریداران. در پایین فروشندگان خواهد شد به از دست دادن شور و شوق و خریداران را بیش از.

بزرگترین مسئله برای معامله گران جدید در هنگام مطالعه, حجم, است, شناسایی این الگوهای خاص-یا حجم واگرایی به آن اشاره شده است. اولین گام ساده است — درک حجم واگرایی.

حجم واگرایی زمانی است که قیمت می رود در یک جهت و حجم می رود در جهت مخالف است. برای مثال چند نوع از حجم واگرایی است که نشان می دهد هنگامی که با استفاده از غیر جهت حجم شاخص (تمام حجم میله های هیستوگرام رسم بالاتر از خط صفر):

  • قیمت ساخت بالاتر اوج

    • حجم ساخت پایین تر
  • قیمت ساخت برابر با بالاترین

    • حجم ساخت بالاتر اوج
  • قیمت ساخت پایین ترین سطوح

    • حجم ساخت بالاتر پایین
  • قیمت ساخت برابر پایین

    • حجم ساخت بالاتر پایین

زمانی که حجم واگرایی شناسایی شده است و سپس معامله گر می تواند انتظار کوتاه مدت و فوری برگشت. برای مثال زمانی که حجم واگرایی رخ می دهد در اوج معامله گر پیش بینی برگشت به آزمون برای فروشندگان. به منظور برای قیمت به معکوس و ایجاد یک روند نزولی فروشندگان باید علاقه نشان می دهد. اگر هیچ علاقه ای نشان داده شده است پس از آن قیمت خواهد شد در ادامه مسیر اولیه خود.

همانطور که با بسیاری از دیگر شاخص های تجاری, دوره می تواند به عنوان پیچیده و یا به عنوان ساده به عنوان یک معامله گر بخواهد به آن را. امروز وجود دارد بسیاری از انواع شاخص های حجم در دسترس است. برخی از آنها بر اساس میانگین معاملات واقعی از خریداران در مقابل فروشندگان بیش از یک دوره مشخص. دیگران بر اساس جهت جریان اندازه گیری خریداران در مقابل فروشندگان از منظور واقعی جریان است. برخی از آنها پیچیده تر از دیگران است و هیچ یک اندیکاتور که جادویی است. اثر یک دوره شاخص است و بیشتر وابسته به چگونه به خوبی معامله گر می تواند درک و تفسیر حجم در هر دوره نسبت به شاخص خود را.

[ad_2]

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *